Kiedy w czasie wieczornego powrotu z pracy

Gdy w trakcie popołudniowego powrotu z pracy ulatuje z nas stres całego dnia oraz wśród pobolewania głowy i bólu karku przychodzą myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć biegać, inaczej się odżywiać… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to przygnębienie. A rano cała sytuacja nakręca się viagra
od nowa. Noworoczne postanowienia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, pracujemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, sporo od siebie wymagamy. Często zbyt dużo i za szybko i to na ogół stoi nam na przeszkodzie do wprowadzenia w życie zmian.
impotencja1
Jeśli myślimy o zdrowym jedzeniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i wiecznym uczuciem tęsknoty za dawnymi pysznościami, jak myślimy o aktywności fizycznej to zakładamy, że musimy wpasować te wielogodzinne treningi na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tej kalkulacji, iż w tygodniu już nie będzie czasu na spanie, a przecież wypoczynek również jest istotny dla zdrowia… I tym sposobem nie wdrażamy żadnych zmian, a nasza frustracja wzmaga się.
Najważniejsze, to powiedzieć sobie jasno: lepsza mała zmiana niż brak zmian. Wygospodarujmy kwadrans dziennie albo pół godziny 3 razy w tygodniu, ażeby się poruszać – wybrać się na spacer, przesiąść się z samochodu do komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, pójść na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może popróbować coś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma zapewniać nam radości! Zatroszczmy się także o jedzenie i ustalmy sobie konkretne dni w
cialis
tygodniu, w które będziemy jeść potrawy w wersji lekkiej – np. w określone dni mniej kawy, zero fast foodów czy jedzenia późnym wieczorem. Określając sobie możliwe do spełnienia cele wygrywamy podwójnie: realizujemy prawdziwe zmiany do własnego życia i budujemy motywację na kolejne! Czasem już nawet niewielkie zmiany planu tygodnia przynoszą znaczącą poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej oraz mamy dużo więcej energii, którą należałoby w przyjemny sposób spożytkować…

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż uczulam, abyś zapalił w swojej głowie lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! cialis w zelu

Odnotowałeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam strach i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u specjalisty nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stopień rozwoju choroby i wskaże stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy z erekcją są całkowicie uleczalne!
Typowe leczenie przeprowadzane jest głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw i owoców to podstawowy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Z owoców bardzo wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto konsumować czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Warto spytać także dietetyka o adekwatną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest rygorystycznym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed seksem podnosi aktywność w łóżku. Unikaj jednak mocnego alkoholu, który podziała w złą stronę. Przyprawiając potrawy, używaj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa niekorzystnie na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo obniżają twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie niepokojące komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieznośny zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych kłótni oraz krępujących sytuacji między wami, również w łózku. Oczywiste jest, że jako osoba paląca na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, żebyś prócz diety aktywnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienny trening ruchowy, co najmniej 30 min – bieganie lub siłownia i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek ma obecnie trudności (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra

Dziewięć sposobów na zwiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka sprawdzonych sposobów na to, żeby bardziej Ci się chciało i żeby twoja i towarzyszki satysfakcja z seksu była znacznie większa.

Prezentuje parę prostych rad, żeby w twoim łożu zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj ją
Jeśli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wydzielać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Badania prowadzone w USA potwierdzają, iż kontakt fizyczny aktywizuje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Rezultat jest jasny: częściej zaczynasz mieć ochotę na seks.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Godzina spędzona w pełnym słońcu może powiększyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o 69 % – do takiej konkluzji doszli naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku światło słoneczne obniża ilość melatoniny, hormonu, który obniża płodność oraz apetyt na seks. Solarium też daje takie wyniki.
3. Oglądaj filmy o miłości

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, iż mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz czuły. Zauważyli oni, iż filmy romantyczne podnoszą ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o dziesięć procent. Najtrudniejszym twoim zadaniem będzie odszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie zasnąć.
4. Ziewaj ziewaj
Ziewanie oraz wzwody są kontrolowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, gdy zajdzie tego rodzaju konieczność. Oprócz tego ziewanie sprawia, że czujesz się odprężony, a do twojego członka przypływa większa ilość krwi.

5. Spożywaj sok z granatu
Na co dzień konsumuj szklankę soku z granatu. Badania zrealizowane na Uniwersytecie Kalifornijskim dowiodły, erekcja
że owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego sprawia, że całujesz bardziej namiętnie.
6. Otaczaj się wonią wanilii

Zapach wanilii skutecznie wzmacnia przepływ krwi do penisa – tak mówią naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które relaksują oraz pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że nabywanie lodów waniliowych jest o wiele mniej żenujące niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Jedz lekko
Jeśli mężczyzna je zbyt mało cynku, jego organizm produkuje mniej testosteronu. Tym samym wskazane jest włączyć do jadłospisu dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij również o witaminie C, która powiększa stan oksytocyny w organizmie oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Przestań być palaczem

Nikotyna znajdująca się w papierosach może wywołać zwężenie naczyń krwionośnych, hamując przepływ krwi do penisa. Pewne badanie udowodniło, że już dwa papierosy mogą sprawić, że wzwody staną się bardziej miękkie. Nie zapominajmy także o innych ujemnych atrybutach palenia, takich jak nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie kamagra